HR Business Partner | Facilicom

à temps plein
permanent
Antwerpen
Zaventem & Hybride
Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten.

Wat biedt Facilicom jou?

  • Je maakt deel uit van een financieel gezond en groeiend bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur. Entrepreneurship, creativiteit en ownership worden bij Facilicom naar waarde geschat;
  • Deze vacature situeert zich binnen GOM, de grootste business unit van Facilicom en gespecialiseerd in schoonmaak. Je werkt in een omgeving waar mensen letterlijk elke dag het verschil maken;
  • Een organisatie in beweging waarop jij je stempel kan zetten;
  • Een HR-team met collega’s die voor een vergelijkbare uitdaging staan en waarmee je dagelijks kan sparren;
  • Een vast contract van onbepaalde duur;
  • De kans om hybride te werken. Het hoofdkantoor is gelegen te Antwerpen (bij het MAS) maar je bent wekelijks aanwezig in Zaventem en één van de andere aan jou toevertrouwde locaties. De andere dagen vul je vrij in waarbij je je eigen agenda kan beheren;
  • Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring, aangevuld met een bedrijfswagen met tankkaart, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bonus, gsm met abonnement, ecocheques, een bedrijfsrestaurant uitgebaat door de Facilicom-collega’s van “food&I” waar je ongelooflijk lekker kan eten voor een zeer scherpe prijs,
  • 20 vakantiedagen aangevuld met 12 ADV dagen;
  • De mogelijkheid om 80% werken, als dat jouw voorkeur geniet.


Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Als HR Business Partner bij GOM heb je een rijk en gevarieerd takenpakket:

  • Samen met je collega’s (senior) HR Business Partner timmer je mee aan het werkgeluk van alle 3000 GOM medewerkers (2800 arbeiders, 200 bedienden);
  • Je staat in dagelijks contact met de teamleaders die elke dag het beste van zichzelf geven om hun medewerkers te laten schitteren in wat ze doen. Als HR Business Partner ben jij hun rechterhand wat betreft verschillende soft & hard HR gerelateerde topics;
  • Dagelijks ga je aan de slag met operationele personeelsvraagstukken. Je bent het klankbord van het operationeel management aangaande precaire dossiers, de communicatie binnen de teams en de opleidingsnoden;
  • Vanuit een structurele analyse werk je veranderingsvoorstellen uit die op de lange termijn bijdragen aan een goede werking van HR . Ja, je leest het goed: in deze rol ben je eigenlijk ook actief als change manager;
  • Je denkt na over nieuwe en betere policies en implementeert deze in het bedrijf. Nieuwe procedures laten leven binnen de organisatie is waar je energie uit haalt;
  • Je bent actief betrokken bij functioneringsgesprekken, exitgesprekken, doorstroomgesprekken. Je brengt de sterke en ontwikkelingspunten van de verschillende teams in kaart en stuurt bij waar nodig;
  • Je neemt actief het eigenaarschap op van HR gerelateerde projecten en behoudt op alle momenten de voortgang door continue interactie met alle betrokken partijen. Zo is een belangrijk project dat momenteel op stapel staat het uitwerken van een nieuwe format voor de evaluatiegesprekken;
  • Je rapporteert aan de HR Director én leert ook elke dag van jouw collega’s (HR Business Partner en Senior HR Business Partner).

Herken je jezelf hierin?

  • Je beschikt over een master denkvermogen en vult dit idealiter aan met een specifieke opleiding in personeelsmanagement;
  • Je hebt minstens een 3 à 5 jaar werkervaring als HR Business Partner bij voorkeur in een arbeidsintensieve omgeving waar je dagelijks in contact staat met arbeiders;
  • De Belgische sociale wetgeving kent voor jou weinig geheimen, daarnaast beschik je over het talent deze complexe materie in mensentaal uit te leggen;
  • Niet alleen ben je in staat om verschillende ballen in de lucht te houden : dit geeft je ook de meeste energie. Jouw dag als HR Business Partner zal steeds anders lopen dat wat je gepland had, maar hé, daar hou jij van! Werken in een bedrijf met een groot aantal en diverse stakeholders is helemaal jouw ding;
  • Anderen omschrijven jou als toegankelijk, hands-on en een waardevolle meedenker die zaken in perspectief kan plaatsen;
  • Klantgericht zijn draag je hoog in het vaandel. Anderen vinden makkelijk de weg naar jou. Je luistert actief en reikt oplossingen aan die een wezenlijk verschil maken. Uiteraard is het stellen van prioriteiten hierbij belangrijk;
  • Je hebt een lerende attitude en durft fouten maken. Leren uit je fouten, dat is waar het over gaat;
  • Uiteraard is communicatie en diplomatie in deze rol belangrijk. Je haalt een goede score op deze 2 key-competenties;
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en met jouw talenknobbel druk je je zeer goed uit in het Nederlands en Frans.

Onze klant

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten. Meer dan 5000 professionals staan er borg voor een hoogkwalitatieve, efficiënte en flexibele dienstverlening afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever en met de inzet van zowel specifieke als integrale facilitaire services.

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Marie Van Volcem voor meer informatie. Dit kan via mail: marie.vanvolcem.ext@youconnect.be of op het nummer: +32 476 89 09 12

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect, Partners for legal & HR talent.

partager l'offre d'emploi:

Consultant

74ccfaf3 a9dd 4d34 aadf cd2e4e16510b
+32 476 89 09 12 email hidden; JavaScript is required

Postuler pour ce poste

Types de fichiers (doc, docx, pdf) jusqu'à 5MB

Également intéressant!

Découvrez à quel point YouConnect est spécial pour vous en tant que nouveau collaborateur!

YouConnect nv


T +32 2 612 80 85
connect@youconnect.be
BE 0521.697.672

bureau de Bruxelles

Silversquare North
Boulevard Roi Albert II 4 - 1000 Bruxelles

bureau d'Anvers

MeetDistrict The Link
Posthofbrug 6/8 - 2600 Anvers

bureau de Gand

Bureau principale
Nederkouter 124 - 9000 Gand

siège social

Burotel
Rue du Congrès 35 - 1000 Bruxelles

made by
voir vos emplois préférés